Buna, [Prenume],
Iti multumim ca ai ales sa fii client Raiffeisen Bank!
Viitorul inseamna digitalizare si inovatie, iar noi credem ca asta se traduce in primul rand prin simplitatea, rapiditatea si usurinta prin care tu, clientul nostru, poti face alegeri inteligente si informate. Si, pentru ca suntem o banca dinamica si preocupata continuu de imbunatatirea experientei tale in relatia cu noi, zi de zi ne inspiram din modul in care tu alegi sa folosesti produsele si serviciile noastre.
Dorim sa te informam ca vom modifica conditiile contractuale de cost pentru anumite produse si servicii detinute in afara unui pachet de cont curent. Mai jos gasesti detaliat toate modificarile.
In masura in care ai calitatea de titular al unui pachet de cont curent la Raiffeisen Bank, e important sa stii ca prezenta notificare nu modifica beneficiile de cost incluse in pachetul tau de cont curent, acestea ramanand la nivelul agreat, conform conventiilor contractuale specifice.
A. Astfel, prin prezenta notificare, conform prevederilor legale si contractuale in vigoare, dorim sa te informam ca, incepand cu data de 5 decembrie 2017, vor intra in vigoare modificarile mentionate in documentul atasat si aplicabile conventiilor contractuale incheiate cu Raiffeisen Bank pentru furnizarea urmatoarelor servicii si produse (detinute in afara unui pachet de cont curent si neincluse in beneficiile aferente acestuia):
- Contul Curent
- Serviciul Raiffeisen Smart Mobile
- Cardul de debit
- Operatiunile de plata
- Contractele de credit
B. Prevederile Conditiilor Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare pentru Persoane Fizice (“CGBPF”) vor fi modificate conform celor mentionate in Anexa 1 atasata prezentei notificari.
De asemenea, prezenta notificare contine si Formularul pentru informatii oferite deponentilor (Anexa 2), conform obligatiilor de informare a deponentilor stabilite prin prevederile Legii nr. 311/ 2015 privind schemele de garantare a depozitelor si Fondul de garantare a depozitelor bancare (prin notiunea de ”depozit” intelegandu-se, conform legii, “orice sold creditor, inclusiv dobanda datorata, rezultata din fonduri aflate intr-un cont sau din situatii tranzitorii derivand din operatiuni bancare curente”, cum ar fi: depozitul la termen, contul curent, contul de economii etc.).
Dorim sa te informam asupra faptului ca, in calitatea ta de client al Bancii, in masura in care nu esti de acord cu modificarile mentionate in cadrul prezentei notificari, inclusiv in Anexa 1, ai dreptul de a denunta in mod unilateral contractul tau cu Raiffeisen Bank, fara a suporta penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. In cazul in care optezi pentru denuntarea conventiei contractuale ce reglementeaza relatia de cont curent sau, dupa caz, documentul CGBPF, poti solicita acest lucru pana la data de 4 decembrie 2017.
In cazul in care, pana la data mentionata anterior, nu iti exprimi dezacordul cu privire la modificarile descrise mai sus, acestea vor fi considerate acceptate in mod tacit, conform prevederilor legale in vigoare.
Modificarile comunicate se vor aplica in aceleasi conditii si contractelor incheiate cu Raiffeisen Bank de catre titulari minori reprezentati/asistati de un reprezentant legal.
In cazul in care ai calitatea de reprezentant legal al unui titular minor client al Bancii si utilizator al serviciilor de cont curent si al serviciilor atasate acestuia, in masura in care nu esti de acord cu modificarile notificate si Anexa 1, ai dreptul de a reprezenta/asista minorul in vederea denuntarii in mod gratuit a contractelor cu Raiffeisen Bank pana la data de 4 decembrie 2017.
Daca ai intrebari referitoare la cele comunicate anterior sau inca stai pe ganduri si nu stii ce pachet de cont curent sa alegi, da-ne un semn asa cum iti este mai usor: ne gasesti in unitatile Raiffeisen Bank, online pe raiffeisen.ro sau la Call Center *2000.
Esti parte din comunitatea de clienti Raiffeisen Bank, iar noi suntem mereu aproape de clientii nostri!
|