Daca nu vizualizezi corect acest newsletter - click aici

Draga [nume complet client],

Comert Electronic 3D Secure este un serviciu atasat cardului tau, care iti asigura cumparaturi online in siguranta. Acesta poate fi identificat in mediul online prin afisarea logo-urilor urmatoare pe site-urile comerciantilor:

si

Iti reamintim ca, potrivit notificarii disponibile pe pagina www.raiffeisen.ro/notificare (capitolul II si Anexa 1) si emise catre tine in luna martie 2016, incepand cu data de 16 mai 2016 autorizarea tranzactiilor de plata efectuate pe Internet la comerciantii care utilizeaza serviciul 3D Secure, cu cardurile de debit sau de credit emise de Raiffeisen Bank pentru persoane fizice si juridice, se realizeaza pe baza de parola unica, asociata fiecarei tranzactii (OTP, one time password).

Practic, iti faci comod cumparaturile pe internet din 3 pasi simpli:

Platesti cu cardul
Raiffeisen Bank

Primesti parola unica
pe telefonul mobil

Finalizezi tranzactia
introducand parola pe
site-ul comerciantului

Parola va fi transmisa prin SMS catre numarul de telefon mobil declarat de utilizatorul cardului la banca. Parola se emite pentru fiecare cumparatura online, fiind valabila 10 minute. In cazul platilor efectuate de utilizatorii suplimentari ai cardurilor, parola va fi transmisa pe numerele de telefon ale acestora (daca aceste numere de telefon au fost declarate anterior la banca).

In situatia in care numarul de telefon mobil inregistrat in sistemele bancii nu mai este valabil, te rugam sa apelezi serviciul Call Center la *2000, numar cu tarif normal apelabil non-stop din orice retea din intreaga tara sau te invitam in orice agentie Raiffeisen Bank pentru actualizarea acestuia.

Incepand cu 16 mai 2016 nu mai este necesara activarea serviciului 3D Secure de catre utilizatorul de card, cardurile fiind deja inrolate si activate. Odata cu intrarea in vigoare a acestei modificari, vechea metoda de autorizare nu mai functioneaza.

Pentru detalii suplimentare, te rugam sa accesezi pagina www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/asistenta/securitate/securitate-online/ cumparaturi-online-in-siguranta/ sau sa apelezi serviciul Call Center la *2000, numar cu tarif normal apelabil non-stop din orice retea din intreaga tara sau sa te adresezi oricareia dintre agentiile Raiffeisen Bank.

Cu prietenie,
Raiffeisen Bank

Afla mai multe         >

Raiffeisen Direct *2000

Program non-stop
Numar cu tarif normal apelabil din orice retea din intreaga tara
E-mail: direct@raiffeisen.ro

www.raiffeisen.ro

Ai primit acest email deoarece adresa ta este in baza de date a Raiffeisen Bank S.A., ca urmare a exprimarii acceptului tau pentru primire mesaje de informare de la Raiffeisen Bank S.A. Acest mesaj iti este adresat cu scopul de a te informa cu privire la serviciile/ produsele sau activitatile desfasurate de Raiffeisen Bank S.A. si iti este transmis in dorinta de a te tine la curent cu cele mai noi produse/ servicii pe care le oferim sau activitati pe care le desfasuram. In conformitate cu legea privind comertul electronic, acest mesaj nu poate fi considerat spam, deoarece: • contine datele de identificare ale expeditorului; • contine instructiuni de dezabonare; • primirea ofertei nu va implica financiar. Citeste Termeni legali. In cazul in care furnizorul de servicii de Internet filtreaza e-mail-urile primite, te rugam sa adaugi adresa info@raiffeisenbank.ro in Address Book-ul tau, pentru a te asigura ca primesti la timp informarile din partea Raiffeisen Bank S.A.

Daca nu mai doresti sa primesti informatii pe email din partea Raiffeisen Bank S.A., apasa urmatorul link: Click aici.